شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خلخال

حوزه/در آستانه سال نو و در روز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، جشن گلریزان شهرستان خلخال با حضور پرشور خیرین و مسوولان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد و بیش از ۴۰۰ میلیون تومان کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، در آستانه سال نو و در روز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) جشن گلریزان شهرستان خلخال با حضور پرشور خیرین و مسوولان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد و بیش از ۴۰۰ میلیون تومان کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی جمع آوری شد.

آرش جعفری، رئیس دادگستری خلخال در این مراسم با اشاره به استقبال گسترده خیرین از جشن گلریزان گفت: با کمک‌های نقدی و تعهدات خیرین در این مراسم بیش از ۴۰۰ میلیون تومان کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه تعهد امسال دادگستری خلخال در جشن گلریزان بیش از ۲۸۰ میلیون تومان بوده است، افزود: نیاز شهرستان برای آزاد سازی زندانیان خلخال بیش از یک میلیارد تومان است که امیدواریم با ادامه کمک‌های خیرین در ماه مبارک رمضان شاهد آزادی تمام زندانیان جرائم غیر عمد مالی باشیم.

حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال نیز در این مراسم با بیان احادیث و روایات اسلامی در خصوص همدلی و نوع‌دوستی در جهت کمک به محرومین، نیازمندان و آزادسازی زندانیان گفت: مردم خلخال با تاسی از اهل بیت (ع) و مخصوصا کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی را در اولویت کمک‌های خود قرار خواهند داد.

رئیس دادگستری خلخال در پایان از تمامی مسئولان، اعضای شورای تامین، فرماندار و امام جمعه خلخال و نیروهای نظامی و انتظامی و کارکنان دولت در شهرستان قدردانی کرد و گفت: دبیرخانه ستاد دیه شهرستان خلخال و مجموعه دادگستری آماده دریافت کمک‌های مردمی به صورت حضوری و غیر حضوری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha