سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آزادی زندانیان آزادی زندانیان

حوزه/ اقشار مختلف مردم استان یزد هر پنجشنبه با نیات مختلف با اهدای مبالغی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه در یزد، اقشار مختلف مردم استان یزد در سال گذشته در مناسبت های مختلف و جشن های گلریزان و نیز پویش های دوشنبه های رهایی و پنجشنبه های مهربانی در پرداخت دیون زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند و ۱۸۵زندانی را آزاد کردند.

امسال همزمان با شروع سال نو نیز مردم نیکوکار استان با برگزاری جشن های گلریزان در برخی شهرستان ها که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می یابد و نیز تداوم پنجشنبه های مهربانی در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همکاری کردند.

امروز در پنج شنبه ای دیگر، بانوی مهریزی مبلغ ۱۴ میلیون تومان را که از فروش انگشتر طلای خود به دست آورده بود به آزادی زندانیان غیر عمد اختصاص داد.

این بانوی مهریزی با حضور در ستاد مردمی دیه استان یزد مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال معادل ۱۴ میلیون تومان که از عواید فروش انگشتر طلای خود بود را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این بانو که نخواست نامش فاش شود در این خصوص گفت: در جشن گلریزان نوروزی و رمضانیه شهرستان مهریز حضور داشتم اما انگشترم همراهم نبود و در اولین فرصت انگشتر را فروخته و مبلغش را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کردم.

کمک مرکز وکلای قوه قضاییه استان یزد به آزادی زندانیان

مرکز وکلای قوه قضاییه استان یزد در سالروز تاسیس خود مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد.

به مناسبت سالروز تاسیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به همت عده ای از وکلای عضو این مرکز مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان برای مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به حساب ستاد دیه استان یزد واریز شد.

فرهنگ فاضلی رئیس هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه در این خصوص گفت: با توجه به ماه مبارک رمضان تصمیم گرفته شد تا گلریزانی جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شود که این موضوع با وکلای عضو این مرکز مطرح شد و هر کسی در حد توان خود مبلغی را به این کار خیر اختصاص داد و در مجموع این مبلغ برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا شد.

انتهای پیام /۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha