یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده کل انتظامی کشور گفت: زنجان یادآور خاطرات دفاع مقدس به ویژه دفاع رزمندگان زنجانی در استان کردستان و جنوب کشور است، زنجان برای من یادآور رشادت های شهدایی  چون شهید فتحی و شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان به رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس پرداخته و گفت: زنجان یادآور خاطرات دفاع مقدس به ویژه دفاع رزمندگان زنجانی در استان کردستان و جنوب کشور است، زنجان برای من یادآور رشادت های شهدایی چون شهید فتحی و شهید سلیمانی است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و ماه مبارک رمضان به نامگذاری زنجان به عنوان "پایتخت شور و شعور حسینی" اشاره و تاکید کرد: من شور و شعور حسینی را در رزمندگان زنجانی دیدم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هم‌افرایی خوب مدیران استانی، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا به مردم ولایی زنجان خدمت کنیم.

سردار رادان ضمن ارزیابی مثبت اقدامات و عملکرد انتظامی زنجان تصریح کرد: پلیس زنجان در تمامی ماموریت ها در حوزه اجتماعی، انتظامی و اقدامات مقابله‌ای که به عهده داشته کارنامه خوبی از خود به جا گذاشته است.

سردار رادان با اشاره به هدف گذاری برای ساخت ۱۰۰ هزار خانه سازمانی در کشور، ابراز کرد: سهم استان زنجان از این خانه‌های سازمانی سهم قابل توجه و کم سابقه‌ای است و عقب ماندگی‌ها در این خصوص باید جبران شود.

وی به ماهیت ماموریت‌های پلیس در سطح جامعه پرداخته و عنوان کرد: ما در ماموریت‌های انتظامی باید بدانیم که این موفقیت‌ها همواره شامل لطف خداوند متعال است وگرنه هنر ما بدون لطف پروردگار هیچ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • A IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    0 0
    بنام خدا اگر ما زمین های کشاورزی( حدود ۵۰ میلیون هکتار ) ، کوه ، دره ، کویر و ...... را کنار بگذاریم ، خیلی خیلی سریع و راحت می توان به هر ایرانی ۵۰۰۰ متر مربع ، زمین رایگان داد. ...