یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار نوروزی شهردار قم با امام جمعه پردیسان

حوزه/ دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد به همراه مدیران شهرداری قم با امام جمعه پردیسان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه پردیسان در این جلسه ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) و حلول سال نو از زحمات و تلاش‌های مدیریت شهری برای خدمت به زائران و مجاوران حضرت معصومه (س) قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه مردم با مجموعه فعالیت‌های شهرداری به طور شبانه‌روزی و ملموس مرتبط هستند گفت: با مقایسه شهر قم با دیگر شهرها متوجه می‌شویم که شهر قم از نظر نظافت و مبلمان شهری و راه‌های ارتباطی از بهترین شهرهای کشور است.

امام جمعه پردیسان بیان کرد: وجود حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و بزرگ‌ترین حوزه دینی دنیا باعث شده است شهر قم شهری بی‌نظیر در دنیا باشد و یک شهر جهانی است و با توجه به جایگاهی که دارد باید برای اعتلا و پیشرفت آن تلاش شود.

وی ادامه داد: با وجود اقدامات صورت گرفته در شهر قم، هنوز جای کار بسیاری وجود دارد و تلاش‌ها باید بیش از گذشته باشد و برای رسیدن به این هدف نیاز است تمامی مسئولان استانی و شهری اتحاد و همدلی داشته باشند و از اختلافات پرهیز شود.

در ابتدای این جلسه که علیرضا مظفری شهردار پردیسان نیز حضور داشت دکتر سقائیان نژاد گزارش مبسوطی از فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری در سطح شهر قم و پردیسان ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha