دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی

حوزه/ نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بزرگ‌ترین رویداد و برنامه قرآنی کشور است. خدا را شاکریم که به اهتمام جمهوری اسلامی ایران این برنامه به عدد ۳۱ رسیده که این نشان از استمرار نظام ما بر قرآن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، شبیر فیروزیان معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی، در «بیست و نهمین آیین تکریم از خادمان قرآن کریم» که عصر امروز در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بزرگ‌ترین رویداد و برنامه قرآنی کشور است. خدا را شاکریم که به اهتمام جمهوری اسلامی ایران این برنامه به عدد ۳۱ رسیده که این نشان از استمرار نظام ما بر قرآن است.

رئیس سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم با تاکید بر اینکه معاونت قرآنی یکی از راهبردی‌ترین معاونت‌ها است، گفت: پسوند اسلامی در تنها وزارتخانه‌ای که این صفت را دارد بیان کننده این است که همه بخش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بر پایه اصول قرآنی فعالیت کند.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ۲۹ دوره از خادمان قرآن تقدیر شده است، بیان کرد: این استمرار نشان دهنده اهمیت این موضوع برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. بیش از ۳۰۰ خادم قرآن در کارگروه‌های تخصصی تشکیل جلسه دادند.

رییس جمهور گفت نمایشگاه قرآن باید به استان‌های مختلف برود در راستای شعار عدالت، نمایشگاه قرآن را در ۳۰ استان کشور گسترش دادیم.

گفتنی است؛ سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha