سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صفایی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در این مراسم با اشاره به حمایت های شرق و غرب از رژیم طاغوت شاهنشایی اظهار داشت: امام خمینی(ره) با همراهی مردم باعث سرنگونونی رژیم شاهنشاهی شد و دست رد بر اندیشه ها و محاسبات جهانی زده شد و امام (ره) نشان داد حرکت های اسلامی و دینی هنوز زنده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم گرامیداشت سالروز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی با حضور استاندار بوشهر و برخی مسئولان استانی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در مسجد امام حسن مجتبی(ع) بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در این مراسم با اشاره به حمایت های شرق و غرب از رژیم طاغوت شاهنشایی اظهار داشت: امام خمینی(ره) با همراهی مردم باعث سرنگونی رژیم شاهنشاهی شد و دست رد بر اندیشه ها و محاسبات جهانی زده شد و امام (ره) نشان داد حرکت های اسلامی و دینی هنوز زنده هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری در کتاب سیاسی جهان ایجاد کرد تاکید داشت: برای متفکرین سیاسی جهان قابل تصور نبود یک حرکت دینی و مذهبی بتواند انقلاب کند و رژیمی را که کاملا مورد حمایت شرق و غرب و شرق بود سرنگون شود.

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: آغاز انقلاب یک شوک سیاسی در عرصه طراحی های ذهنی و نظام محاسباتی متفکرین غربی بود، این انقلاب فوق العاده ویژه در جغرافیای سیاسی جهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان داشت: انقلاب اسلامی، منبعث از آموزهای اسلامی و قرآنی و برخواسته از سیره اعتقادی، رفتاری و اخلاقی پیامبر اسلام(ص)است.

وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی نمی پذیرند و نمی خواهند انقلاب اسلامی موفق شود گفت: انقلاب اسلامی به دنبال تمدن اسلامی بر اساس مدینه فاضله نبوی است، عدالت و تحقق ارزش های اسلامی جز لاینفک این انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: بلوک شرق و غرب از بدو انقلاب به دنبال براندازی بودند و ۸ سال جنگ را به کشور تحمیل شد، با تمام قوا به رژیم بعثی کمک های نظامی و غیرنظامی کردند.

وی ادامه داد: بعد از شکست در عرصه نظامی، جنگ نرم و فرهنگی و ترور دانشمندان ما را شروع کردند که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش های نیروهای صادق انقلاب، چنان سدی در برابر آنها ایجاد شد که کشورهای متخاصم به شدت احساس ضعف کرده اند.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: فردا روز ۱۳ فروردین مصادف است با شهادت امام علی(ع)، از مسئولان، مردم عزیز و مسافرین محترمی که به استان بوشهر سفر کردند تقاضا دارم شئونات اسلامی را در این روز رعایت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: روز شهادت امیرالمومنین(ع) روز بزرگی است که دارای حرمت می باشد و همه عنایت کنند این روز را بر اساس سوگواری شهادت برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha