سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
معاون قرآنی وزارت ارشاد

حوزه/ معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه قرآن تهران در ۳۰ استان دیگر هم نمایشگاه برگزار شد. استقبال خوب مردم از این نمایشگاه‌ها وظیفه دولت‌مردان را بسیار سنگین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور دانست که هر سال بهتر از سال گذشته برگزار می‌شود و گفت: این نمایشگاه امسال هم باشکوه هرچه تمام برگزار شد.
معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد بیان کرد: جلوه مهم امسال نمایشگاه استقبال بی‌نظیر و میلیونی مردم از نمایشگاه بود که نشانه عشق، گرایش و دلدادگی آن‌ها به قرآن کریم است.
معاف افزود: همزمان با نمایشگاه قرآن تهران در ۳۰ استان دیگر هم نمایشگاه برگزار شد. استقبال خوب مردم از این نمایشگاه‌ها وظیفه دولت‌مردان را بسیار سنگین می‌کند.
سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می‌خوانمت» از یکم تا چهاردهم فروردین‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha