سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
گفت و گو با نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین حاج صادقی گفت: چرا دشمن باید فرصت کند که در فضای مجازی حضور جدی داشته باشد و در صدد انحراف نسل جدید باشد؟ کم کاری و نقص به ما بر می گردد، چرا که اگر ما بتوانیم حلاوت معارف قرآنی و ولایی را درست منتقل کنیم جایی برای شیرینی های مجازی و دروغین دیگران نمی ماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در بخش حوزوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه خاطرنشان کرد: خوشبختانه کارهای قرآنی خوبی از سوی حوزه انجام شده است, حوزه هم مرکز معرفی دین و معارف الهی است و هم اینکه حوزه مادر نظام است و توقع از آن بسیار بالاست؛ ما باید بگوییم که راضی هستیم اما قانع نیستیم، هنوز باید اعتراف کنیم که قرآن کریم در جامعه ما مهجور است.

وی افزود: قرآن کریم کتاب سبک زندگی است، خدای متعال در قالب این کتاب آسمانی دفترچه هدایت انسان را داده است، قرآن آمده است که زندگی ما را بسازد و به همه سوالات ما پاسخ دهد چه مانعی است که ما جلساتی بگذاریم تحت عنوان "پاسخ به سوالات از قرآن" که بدانیم خدای متعال به پرسش های ما چه پاسخ هایی داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم که قرآن کریم تنها در مباحث نظری و تفسیر مفهومی نماند بلکه وارد زندگی مردم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی در ادامه سخنان خود به نقش مهم رسانه ها به ویژه رسانه رسمی حوزه در انعکاس و نشر تولیدات حوزه اشاره کرد و گفت: آنچه رسانه ها به ویژه خبرگزاری حوزه می تواند انجام دهد این است که تولیدات و دستاوردهای حوزه را نشر داده و به همه مردم برساند که در این عرصه نیز ضعف داریم، باید بزرگترین خبرگزاری ها خبرگزاری حوزه باشد، چرا که مادر این نظام اسلامی حوزه است.

وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: چرا دشمن باید فرصت کند که در فضای مجازی حضور جدی داشته باشد و در صدد انحراف نسل جدید باشد؟ کم کاری و نقص به ما بر می گردد، چرا که اگر ما بتوانیم حلاوت معارف قرآنی و ولایی را درست منتقل کنیم جایی برای شیرینی های مجازی و دروغین دیگران نمی ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha