سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از شرکت ۲۰۰ هزار زائر در طرح آرامش بهاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه لرستان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح آرامش بهاری با هدف تقویت بنیه معنوی گردشگران برگزار می شود، افزود: این طرح امسال در ۴۴ بقعه شاخص لرستان با شرکت ۲۰۰ هزار زائر لرستانی برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به اینکه در مجموع از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین ۲۰۰ هزار زائر در طرح آرامش بهاری شرکت کردند، خاطرنشان کرد: در این مدت امامزاده محمد(ع) کوهدشت بیشترین زائر را داشته است.

حجت‌الاسلام عباس زاده در پایان با اشاره به اینکه ۵۰ مبلغ بومی و غیربومی در اجرای طرح آرامش بهاری همکاری داشتند و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز به تبلیغ مشغول هستند، گفت: اقامه نماز جماعت، قرائت ادعیه، سخنرانی، برنامه های جهاد تبیین، جزء خوانی قرآن کریم، برپایی خیمه های معرفت ، افطاری ساده، ایستگاه مشاوره خانواده و وقف از مهم ترین برنامه های طرح آرامش بهاری در لرستان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha