چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام خانی

حوزه/ تلویزیون اینترنتی حوزه در نمایشگاه قرآن روزی ۳ ساعت پخش مستمر داشته و بالغ بر ۳۵ نشست علمی برگزار شده در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن را پوشش داد.

حجت الاسلام محمد خانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه مسئول غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در نمایشگاه قرآن، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این غرفه در سی و یکمین نمایشگاه، گفت: بخش های مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه از جمله مدیریت اطلاع رسانی و خبر در این نمایشگاه حضوری پرشور را رقم زده اند.

مسئول غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن، از انتشار بالغ بر ۴۵۰ محصول رسانه ای اعم از خبر، گزارش،گزارش تصویری، مصاحبه و ... در خبرگزاری حوزه خبر داد و اظهار داشت: ویژه نامه های متعددی از جمله ضیافت نور که سیره عملی و توصیه های کاربردی علما در مورد ماه مبارک رمضان است و ویژه نامه حاج شیخ که در مورد زندگینامه آیت الله حائری یزدی و مربوط به یکصدمین سالگشت بازتاسیس حوزه علمیه قم است در غرفه این مرکز به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام خانی با اشاره به تولید کلیپ از تمام ویژه نامه های منتشر شده این مرکز، اظهار داشت: تلویزیون اینترنتی حوزه در نمایشگاه قرآن روزی ۳ ساعت پخش مستمر داشته و بالغ بر ۳۵ نشست علمی برگزار شده در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن را پوشش داد.

وی، ضمن تقدیر از تمام تلاش های صورت گرفته از بسته بودن فضای دکور بخش حوزوی نمایشگاه قرآن انتقاد کرد و در ادامه گفت: دکور بخش حوزوی به صورتی طراحی شده بود که برخی از بازدید کنندگان متوجه این بخش از نمایشگاه نمی شدند و یا به سختی آن را پیدا می کردند و عملا از خدماتی که در بخش حوزوی به بازدید کنندگان ارائه می شد بی بهره می مانند.

مسابقه پیامکی"بهار قرآن" تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

مسئول غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه به حضور چند تن از مدیران و شخصیت های حوزوی از جمله آیت الله سید احمد خاتمی عضو شورای عالی حوزه های علمیه و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در نمایشگاه قرآن اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال های آینده شخصیت های حوزوی و علما بیش از این در نمایشگاه های قرآنی و فرهنگی حضوری داشته باشند که باعث دلگرمی فعالان و عرصه فرهنگ و قرآن خواهد شد.

وی در پایان ابراز داشت: یکی از اتفاقات و نکات مهم و خوب غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی در بخش حوزوی این بود که در طول برگزاری نمایشگاه، مسابقه پیامکی"بهار قرآن" را برگزار کرد و تاکنون قریب به ۶هزار نفر در این مسابقه پیامکی شرکت کردند و این مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد که علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه باید به سایت حوزه نیوز به نشانیwww.hawzahnews.com و یا به کانال این خبرگزاری در پیام رسان ایتا @HawzahNews مراجعه کنند و پاسخ صحیح را به شماره  ۳۰۰۰۲۲۶۷پیامک نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha