سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در زنجان گفت: در جنگ غزه ابهت رژیم صهیونیستی شکسته شد و مردم غزه ننگ و ذلت تسلیم در برابر قلدران را نپذیرفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان شامگاه سه شنبه در سومین شب از شب های قدر در بین عزاداران امامزاده سید ابراهیم(ع)، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس دفتر سیاسی حماس فرمودند آن چیزی که موجب شد مظلومیت غزه و فلسطین به جهانیان شناسانده شود صبر و ایستادگی آنهاست.

وی با بیان اینکه اغلب شهدای غزه را کودکان تشکیل می دهند، گفت: مجامع بین المللی اعلام کردند تعدادی از کودکان زیر آوار مدفون شدند و عده ای دیگر به دلیل گرسنگی جان خود را از دست دادند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه مردم غزه انسان هستند و اسرائیل جنابات متعددی را علیه آنها مرتکب شده است، گفت: مشاهده جنایات هولناک رژیم صهیونیستی دل هر انسانی را به درد می آورد.

وی با بیان اینکه در جنگ غزه ابهت رژیم صهیونیستی شکسته شد، اضافه کرد: مردم غزه ننگ و ذلت تسلیم در برابر قلدران را نپذیرفتند.

امام جمعه زنجان همچنین با بیان اینکه شب قدر فرصتی برای زدودن بدی ها و آلودگی هاست، اظهار داشت: اراده، انگیزه و ظرفیت بالایی در انسان وجود دارد که می تواند با استفاده از آن، خود را به فضایل پسندیده آراسته کند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: در این شب مقدرات سال آینده انسان ها امضا می شود، بنابراین باید از درگاه خداوند متعال برای رفع گرفتاری‌ها و تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر "عج" دعا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha