شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
همدردی بانوان با زنان غزه

حوزه/در آستانه روز جهانی قدس جمعی از طلاب و بانوان بسیجی با تجمع در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان همدردی خود را به بانوان غزه و فلسطین اعلام نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در آستانه روز جهانی قدس جمعی از طلاب و بانوان بسیجی با تجمع در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان با انتشار بیانیه ای همدردی خود را نسبت به بانوان غزه و فلسطین اعلام نمودند.
در این بیانیه آمده است:
اکنون حرمت ها در بستر جهاد فی سبیل الله در گرو ایستادگی است، امید آن که مردم مسلمان و انقلابی بیش از پیش قدر مقاومت و جهاد فی سبیل الله را دانسته و در حفظ و حراست از سرزمین اسلامی و قبله مسلمین از هیچ کوششی دریغ نورزند.
همواره در اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی، زن به عنوان محور و ستون خانواده ادامه دهنده جریان مقاومت در نگاه تربیتی خود و همچنین روحیه مقاومت در اهل خانه و به ثمر رساندن نگاه و سبک زندگی اسلامی توام با جهاد و مقاومت الهام بخش جنبش‌های زیادی در سراسر دنیا بوده است.
حضور زنان و ایستادگی شان دربرابر این مقاومت و ادامه سینه به سینه این تفکر به کودکانشان سبب شده تا رژیم منحوس صهیونیست از درون کوبیده و متلاشی شود و از سر عجز و ناتوانی به قتل عام کودکان بی‌دفاع و زنان مظلوم روی آورد تا جلوی نسل مقاومت را بگیرد اما او از ایمان و اعتقاد راسخ مسلمین همواره غافل است چرا که این ایمان همواره نور و امیدی را در قلب محور مقاومت زنده نگه می‌دارد.
طوفان الاقصی بیانگر آن است که امت اسلامی و ملت فلسطین هرگز تسلیم نمی‌شود این همان فلسطینی است که همه جهان علیه آن توطئه کردند تا این سرزمین را از قلب امت اسلام جدا کنند و می‌خواستند فلسطین تسلیم و نابود شود و طی این مدت طولانی برای رسیدن به این هدف شوم خود تلاش کردند اما به لطف خداوند متعال و آگاهی و صبر و استقامت مردم فلسطین امروز می‌بینیم که به اذن خدا فتح و پیروزی بزرگ در راه است و خداوند متعال آینده را از آن اسلام و عدالتخواهان دانسته و نوید برچیده شدن ظلم و طاغوت و تشکیل حکومت صالحان را به بشریت داده است و در آینده ای که خیلی دور نخواهد بود، بشریت شاهد خواهد بود که حکومت غاصب صهیونیست نابود خواهد شد.
امروز مشاهده جنایات رژیم کودک کش صهیونیست و مشاهده زنان بی‌پناه اسرائیل در چنگال وحشی‌گری ارتش کثیف اسرائیل و البته بیش از همه سکوت مرگبار جهان، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.
خواهران عزیز درغزه و فلسطین، ما زنان و مادران برازجانی که روزی در مقابل همینه پوشالی استعمار پیر انگلیس ایستادیم و مجبورشان کردیم که خوار و زبون فرار را بر قرار ترجیح دهند امروز اعلام می‌کنیم که در کنار شما شیرزنان فلسطین هستیم و خود را با شما همدرد و شریک می‌دانیم و جنایات درد منشانه رژیم صهیونیست را محکوم می‌کنیم و خواستار برخورد نهادهای بین‌المللی با جنایات این رژیم که خوی وحشی‌گری را به حد نهایت رسانده هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha