دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
قدس

حوزه/ ستاد مرکزی اعتکاف در آستانه روز جهانی قدس و تشییع شهدای مظلوم حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ستاد مرکزی اعتکاف در آستانه روز جهانی قدس و تشییع شهدای مظلوم حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز آرمان‌خواهی تمام آزادگان عالم و دفاع از مظلوم و مقاومت در برابر ظالمان خونخوار به عنوان یادگار بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «ره» است.

انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس»، نه فقط حمایت از مردم ستمدیده کشور تاریخی فلسطین است بلکه امروز میعادگاه تمام انسان‌های عدالت‌خواه و خسته از استعمار و استکبار ددمنشان عالم شده است.

روز قدس نه فقط برای ام‌القرای جهان اسلام، ایران عزیزمان به عنوان اهتمام و دغدغه دینی و یک امر معنوی و اخلاقی است بلکه برای تمام مسلمانان عالم هویت و غیرت دینی جهان اسلام و حتی برای آزادگان غیرمسلمان سراسر عالم به عنوان نماد انسانیت و مبارزه با کودک‌کشی و توحش و تجاوز مطرح است.

اکنون که وحشی‌گری و قتل و غارت و خوی تجاوز و مظلوم‌کشی اسرائیل جنایت‌کار بیش از همیشه تاریخ به گوش جهانیان رسیده و خون پایمال شده بیش از سی و سه هزار شهید بیگناه اخیر غزه فریادگر این مظلومیت است، روز جهانی قدس فراگیرتر از تمام دوران مقاومت و مبارزه است و فریاد آن رساتر.

شکست مفتضحانه صهیونیست بین‌الملل در تمام اهداف اعلام شده هفت اکتبر و خودزنی تاریخی بی‌نظیر آن و دست زدن به نقض بیشتر قوانین بین‌المللی و استفاده از روش ناجوانمردانه ترور و نقض حریم کشور عزیزمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی دیگر از پاسداران انقلاب اسلامی، لکه ننگ دیگریست بر دامن آلوده این رژیم خبیث و علت مهمی در تسریع اضمحلال و نابودی این غده سرطانی.

یاد و نام شهدای عزیز طریق القدس را گرامی می‌داریم و بر عظمت و معنویت و مقامات عالیه شهدای ساختمان کنسول‌گری پای می‌فشاریم و به همه عالمیان اعلام می‌کنیم حق مطالبه‌گری و انتقام را برای خویش محفوظ می‌دانیم و پاسخ این تجاوز را سخت و پشیمان‌کننده،

از سوی آحاد مردم عزیز روزه‌دار، بالاخص اهالی عمل مومنانه اعتکاف و خادمان اعتکاف در سراسر کشور خواهانیم و با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای دامت برکاته با حضور دشمن‌شکن خویش در راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس به وظیفه خویش جامه عمل می‌پوشانیم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

ستاد مرکزی اعتکاف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha