چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
جام رمضان

حوزه/صمد نوتاش، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل، از حضور ۷۰ تیم در رده‌های سنی مختلف در مسابقات فوتبال جام رمضان در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل، امروز در بازدید از سالن رضازاده اردبیل که میزبان این مسابقات است، گفت: این رقابت‌ها در شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان در حال برگزاری است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر از این مسابقات، افزود: هم‌اکنون مرحله مقدماتی مسابقات رو به پایان است و شور و هیجان خاصی در بین شرکت‌کنندگان و تماشاگران مشاهده می‌شود.

نوتاش با بیان اینکه ۷۰ تیم در رده‌های سنی مختلف در این مسابقات در شهر اردبیل با هم رقابت می‌کنند، گفت: در رده سنی بزرگسالان ۲۴ تیم، در رده سنی پیشکسوتان ۱۶ تیم و در رده‌های سنی پایه نونهالان، نوجوانان و جوانان ۳۰ تیم حضور دارند.

وی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات، اظهار کرد: این مسابقات هر روز بعد از افطار از ساعت ۲۰ شب تا ۲۴ در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل از همکاری نیروی انتظامی و اداره کل ورزش و جوانان استان در برگزاری این مسابقات تقدیر کرد و گفت: ۳۰ داور مجرب قضاوت این رقابت‌ها را بر عهده دارند.

نوتاش با بیان اینکه به دلیل استقبال تماشاگران، مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین‌زاده اردبیل برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برگزاری منظم مسابقات فوتسال جام رمضان از اولویت‌های اساسی هیأت فوتبال استان اردبیل است و این مسابقات علاوه بر رشد و توسعه این رشته ورزشی، باعث ایجاد شور و نشاط در بین مردم به ویژه جوانان می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha