سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ آیت الله سعیدی در پیامی نوشت: از همه مردم شریف و آزاده دعوت می‌کنم که با شرکت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی ضمن ابراز انزجار و نفرتشان از این رژیم جنایتکار و یاغی، فریاد انتقام خواهی و خون خواهی خود را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله‌علیها و امام جمعه قم در پیامی از همه مردم شریف و آزاده کشور برای حضور در راهپیمایی روز قدس و تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسمه‌تعالی

«روز جهانی قدس» به‌عنوان نماد اتحاد مسلمین و همه آزادی‌خواهان جهان علیه ظلم استکبار جهانی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، ابتکاری بی‌نظیر از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود که با راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم بصیر و انقلابی ایران طی سال‌های پس از انقلاب ادامه یافته و هر ساله با آشکارشدن ابعاد جدیدی از جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی بر عظمت این حرکت عظیم الهی در ایران اسلامی و سایر ملت‌های آزادی‌خواه جهان افزوده شده است.

امسال نیز با جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم غزه که تمامی عناوین ضد حقوق بشری از جمله قتل عام، نسل کشی، محاصره غذایی و دارویی و کوچ اجباری این مردم مظلوم را در پی داشته است خوی گرگ صفت این رژیم غاصب بیش از گذشته برای همه مردم جهان آشکار شده و انزجار افکار عمومی جهان از این رژیم را بیش از هر زمان دیگری کرده است.

همچنین حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق نیز که به شهادت سردار سرلشکر زاهدی و جمعی از هم رزمانش منجر شد نشان داد که این رژیم جعلی به هیچکدام از قوانین و ضوابط بین المللی پایبند نیست و جز نابودی سرنوشتی در انتظارش نخواهد بود.

اینجانب از همه مردم شریف و آزاده دعوت می‌کنم که با شرکت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی ضمن ابراز انزجار و نفرتشان از این رژیم جنایتکار و یاغی، فریاد انتقام خواهی و خون خواهی خود را به گوش جهانیان برسانند تا به حول و قوه الهی و به برکت این حرکت الهی گام‌های مؤثرتری در جهت تحقق آرمان آزادی قدس شریف برداشته شود انشاء الله.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله‌علیها و امام جمعه قم

سید محمد سعیدی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha