سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فیلم| مراسم وداع با شهدای راه قدس در حرم حضرت معصومه(س)

مردم انقلابی و وفادار شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با شهیدالقدس مهندس محسن صداقت وداع کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدالقدس مهندس محسن صداقت از شهدای قمی جنایت حمله تروریستی وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق امشب با حضور پرشور زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر ۷ شهید راه قدس

خانواده شهید محسن صداقت هم در این مراسم باشکوه معنوی حضور داشتند و مردم عزادار به آنان تبریک و تسلیت گفتند.

ببینید:

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی در این مراسم درباره جایگاه شهدا به سخنرانی پرداخت و ذاکران اهل بیت علیهم السلام هم در سوگ شهیدالقدس به مرثیه سرایی پرداختند.

امشب زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با چشمانی اشک بار گریستند و بر سر و سینه زدند و با خانواده شهید ابراز همدردی کردند.

محسن ها زنده اند و پای آرمان ها ایستاده اند

مردم وفادار آمده بودند تا هم با شهدا تجدید میثاق کنند و هم به دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کنند که محسن ها زنده اند و پای انقلابشان ایستاده اند و قدمی از آرمان ها و حمایت از مظلومان غزه و فلسطین عقب نمی نشینند و آماده شهادتند و خون شهیدان نیروی محرکه آنان برای دفاع از اسلام و قرآن و مظلومان عالم است.

زمان تشییع شهیدالقدس:

پیکر مطهر شهید مهندس محسن صداقت جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به سمت مصلای قدس تشییع خواهد شد.

راه شهدا پرصلابت و با قوت و قدرت ادامه داد و انتقام نزدیک است. ان شاءالله

به قول شاعر «تا کور شود هر آنکه نتواند دید»

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha