سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه روز قدس پشتوانه‌ی امنیت کشور ما محسوب می شود، گفت: این را همه‌ی آحاد مردم عزیز ما بدانند؛ هر یک نفری که روز قدس در خیابان می‌آید، به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلاب‌اش کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل، امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه روز قدس یک روز جهانی است و یک پیام جهانی هم دارد، اظهار داشت: این روز نشان‌دهنده این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود، ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولتهای عالم برخوردار باشد.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه روز قدس پشتوانه‌ی امنیت کشور ما محسوب می شود، افزود: این را همه‌ی آحاد مردم عزیز ما بدانند؛ هر یک نفری که روز قدس توی خیابان می‌آید، به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلاب‌اش کمک می‌کند.

وی گفت: اکنون و در کوران جنگ حماسه‌ساز غزه و در اوج قساوت حیوانی صهیونیست‌ها و در شرایطی که دشمن شکست‌خورده و در حال مرگ خود را به در و دیوار می‌زند و فاجعه‌آفرینی می‌کند و در جنگ روایت‌ها مغلوب اراده فلسطین قهرمان شده است.

امام جمعه شبانکاره تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس پشتوانه‌ای بی‌بدیل را برای مجاهدان خط مقدم در غزه و مردم غیور فلسطین خصوصاً غزه فراهم کرد.

حجت‌الاسلام پردل بیان کرد: ما با استکبار جهانی در حال جنگ نامتقارنیم؛ چرا؟ ممکن است او یک امکاناتی داشته باشد که ما نداشته باشیم امّا ما هم امکاناتی داریم که او ندارد؛ آن امکان چیست؟ توکّل، اعتماد به خدا، اعتماد به پیروزی نهایی، اعتماد به قدرت انسان، به قدرت اراده‌ی انسان مؤمن؛ این را ما داریم؛ این شد جنگ نامتقارن. در جنگ نامتقارن اراده‌ها هستند که با هم می‌جنگند؛ هر اراده‌ای غلبه پیدا کرد، پیروز خواهد شد.

امام جمعه شبانکاره عنوان کرد: بر اساس اسناد موجود، واشنگتن با همکاری سرویس‌های امنیتی انگلستان و اوکراین عملیات تروریستی در مسکو را طرح‌ریزی و اجرای آن را به عوامل گروه داعش سپردند.

وی ادامه داد: اقدام تروریستی حمله به کنسولگری ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی سطحی دیگر از طرح واشنگتن برای خروج از بن‌بست پرونده‌های موجود است.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه جایگاه آمریکا در حال تنزل است، گفت: آمریکایی که روزی با یک تَشَر کشورها را وادار به تسلیم می‌کرد، اکنون سیلی‌خور محور مقاومت در عراق، سوریه و دریای سرخ است. برگزاری مراسم روز جهانی قدس به عنوان روز بیعت با فلسطین، نقش محوری در حمایت جوامع اسلامی از آرمان فلسطین و مقاومت در غزه ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha