جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تصاویر/ راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر

حوزه/ مردم روزه دار بوشهر آمده‌اند تا با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را فریاد زنند و پیام حمایت خود را کودکان، زنان و مردان فلسطینی اعلام بدارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، بعد از سیزده‌بدر است که هوای بوشهر رو به گرمی می‌رود و دیگر اثری از خُنُکای بهاری نیست؛ با این شرایط گرم و دهان روزه مردم بوشهر در صفوف راهپیمایی شرکت کردند تا پیام ویژه خودشان را نه فقط به دیگر استان‌ها و ایران بلکه به تمام جهان مخابره کنند.

بوشهری‌ها خود را به میعادگاه رسانده بودند تا مسیر راهپیمایی را از مقابل مسجد توحید تا مصلی امام خمینی را بپیمایند.

طوفان الاحرار به بوشهر رسید+عکس

مردم روزه دار بوشهر آمده‌اند تا با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را فریاد زنند و پیام حمایت خود را کودکان، زنان و مردان فلسطینی اعلام بدارند.

به گفته حجت‌الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، این راهپیمایی در ۴۰ شهر و بیش از ۲۰۰ روستای استان برگزار می‌شود.

پیر و جوان، مرد و زن، دختر و پسر، دانشجو و دانش‌آموز و ... همه و همه در بین اعتراض‌کنندگان به سال‌ها اشغال سرزمین زیتون و جایگاه پیامبران، به‌ویژه در واکنش به جنایاتی چون بیمارستان المعمدانی و الشفاء ندای خون‌خواهی و حمایت از مظلوم را سر دادند.

طوفان الاحرار به بوشهر رسید+عکس

پیام مردم بوشهر پیامِ حمایت از مظلومیت مردمی است که در چندماه گذشته بیش‌از ۳۰ هزار مردم بی‌گناه را شهید و بسیاری دیگر را بی‌خانه و بی‌خانواده کردند. اعلام انزجار از حکومت آپارتایدی رژیم موقت صهیونیستی که از کشتن کودکان ابایی ندارد.

مردم دیار مقاومت در برابر استعمار و استکبار؛ از اینجا در کنار مرزهای نیلگون خلیج‌فارس تا نقطه‌نقطه‌ی دنیا فریاد هیهات منا الذله را سر دادند تا شاید به گوش برخی حکمرانان بی‌تفاوت کشورهای حاشیه خلیج‌فارس برسد و کمی خود را تکان دهند.

مردم بوشهر مثل هر سال، با بصیرت و چشم‌گیر حضور داشتند.

طوفان الاحرار به بوشهر رسید+عکس

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha