دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مداحان یزدی در روز قدس

حوزه/ مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان یزد از حضور منسجم جامعه مداحان یزدی در راهپیمایی روز جهانی قدس و شهدای یزدی حمله تروریستی راسک خبر داد.

امیرعباس حیران، مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان یزد در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، اظهار داشت: روز قدس یادآور مظلومیت مردم فلسطین، روز نشان دادن ماهیت اصلی جنایتکار رژیم صهیونیستی به جهانیان و به نوعی یاد آور لزوم وحدت مسلمانان، مقاومت، ایستادگی و دفاع از مظلوم و روز اسلام است.

وی تصریح کرد: از چند روز گذشته، بسیج مداحان شهرستان یزد به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای از اعضای این جامعه و عموم مردم ولایتمدار یزد برای حضور پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

رئیس بسیج مداحان یزد یادآور شد: جامعه ستایشگران اهل بیت (ع) اعم از مداحان، شعرا و مدیران هیئات مذهبی حسینیه ایران_ یزد بار دیگر با حضور در صحنه روز جهانی قدس و نشان دادن همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین و غزه و نیز با سردادن شعارهای ضد استکباری «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» با آرمان های امام راحل(ره) و شهدا به خصوص حاج قاسم سلیمانی میثاقی دوباره بستند و تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) را نشان دادند.

حیران، با تبریک و تسلیت شهادت سه نفر از پاسداران سپاه الغدیر استان یزد در حادثه تروریستی شامگاه ۱۵ فروردین ماه، اظهار داشت: به همین مناسبت، جامعه بسیج مداحان شهرستان یزد با صدور پیامی جنایت گروهک جیش الظلم را محکوم کرد و امروز همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس از پیکر مطهر شهدا استقبال کردند و با میثاقی مجدد با آرمان های شهدا، پس از برگزاری نماز جمعه، شهدا را تا خلدبرین و مراسم خاکسپاری بدرقه کردند.

حضور منسجم جامعه مداحان یزد در راهپیمایی روز قدس+ عکس و فیلم

حضور منسجم جامعه مداحان یزد در راهپیمایی روز قدس+ عکس و فیلم

حضور منسجم جامعه مداحان یزد در راهپیمایی روز قدس+ عکس و فیلم

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha