چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نمایشگاه قرآن و عترت

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در گرگان گشایش یافت از ظرفیت هنرمندان رشته‌های مختلف در معرفی معارف دینی و انقلابی استفاده شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گلستان، خانم الهام متین اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت در چهار بخش نشر قرآنی، کتب و ادعیه مذهبی با موضوع اهل بیت، غرفه هنرمندان، زندگی با آیه‌ها و کبوترانه در استان گلستان و به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برپا شده که تلاش می‌شود معارف دینی با حضور شعراء، نویسندگان برجسته استانی و کشوری و هنرمندان رشته‌های مختلف به بازدید کنندگان منتقل شود.

متین گفت: در بخش نشر قرآنی نمایشگاه ۱۰ هزار نسخه کتب دینی با تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی ارائه شده است و نویسندگان و شعرا هم برخی از آثار خود را در این بخش معرفی می‌کنند.

وی ادامه داد: عصر دیروز به مناسبت روز قدس ۵۰ هنرمند خوشنویس گلستانی مطالب و جملات بزرگان در زمینه روز قدس را در این نمایشگاه به رشته تحریر در آوردند.

متین همچنین افزود: ترویج جلسات خانگی قرآنی و معرفی خانواده‌های فعال قرآنی از اهداف غرفه زندگی با آیه‌ها است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به ایجاد غرفه کبوترانه در این نمایشگاه گفت: آموزش مضامین دینی به کودکان با روش‌های مخصوص آنها با استفاده از بازی‌های قرآنی، نقاشی و قصه گویی از برنامه‌ها و اهداف این غرفه خواهد بود.

هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت تا ۲۰ فروردین در تالار فخرالدین اسعد گرگانی دایر است و علاقمندان می‌توانند از ساعت شش و سی دقیقه عصر تا یازده شب از نمایشگاه دیدن کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha