سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شهید امان اللهی

حوزه/ مراسم بزرگداشت سردار شهید حسین امان اللهی از شهدای اخیر کنسولگری ایران در دمشق در شهر اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار محمدرضا فلاح زاده طی سخنانی در مراسم سومین روز از شهادت سردار حسین امان اللهی که با حضور مردم و مسئولان در اسلامشهر برگزار شد، با بیان این که شهید امان اللهی یک الگوی تمام عیار برای نسل جوان و نوجوان به شمار می رود، اظهار داشت: این شهید والامقام حقیقتاً یک مسلمان واقعی و یک پیرو اسلام ناب، اسلام شجاعت و محبت و آداب و اخلاق و سخاوت و ایثار و اسلام مبارزه با کفر و شرک و نفاق بود.

وی با اشاره به این که افرادی که حاکمیت خدا را قبول کردند حاکمیت رسول الله را نیز پذیرفته اند و با امیرالمومنین دو مرحله بیعت کرده اند و پیمان نشکستند و در ۲۵ سال سکوت حضرت ایشان را یاری کرده اند، افزود: اینها مکتب عاشورا و اهل بیت را انتخاب کرده اند و شهید امراللهی در عرصه ایمان مؤمن واقعی بود.

وی همچنین گفت: این شهید والا مقام با تقوا بود و به امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان ولایت فقیه ایمان داشت و در این عرصه تا لحظه آخر ثابت و استوار ماند.

جانشین فرمانده سپاه قدس ادامه داد: شهید راه قدس حسین امراللهی اهل نماز و واجبات بود و همه، ایشان را به آداب، تواضع، اخلاق نیکو و محبت می‌شناختند.

وی بیان داشت: کسانی که در کار جهاد تبیین هستند و فرزندان دینی تربیت می‌کنند مقام والایی دارند اما والاتر از آنها کسانی هستند که جهاد گونه برای حق علیه باطل می‌ایستند و شهید می‌شوند و یکی از افرادی که در جبهه حق جنگید شهید امان اللهی بود و می‌دانست راه سختی در پیش دارد اما مصلحت اجتماعی را برگزید و به شهادت رسید.

فلاح زاده افزود: افتخار و مقامی بالاتر از شهادت نیست چرا که خداوند فرموده اند که مستقیم به شهید و خانواده اش روزی می‌رساند و مقام شفاعت می‌دهد.

وی یادآور شد: اخلاص و کار برای خدا بود که رزمندگان را از سایرین متمایز می‌کند، مخلص واقعی دشمن را می‌شناسد و با بصیرت و شناخت کامل به مصاف دشمن می‌رود و به شهادت می‌رسد.

وی تأکید کرد: اسرائیل غاصب از موضع قدرت فرماندهان ما را به شهادت نمی‌رساند، بلکه این رفتار از سر شکست، ضعف و استیصال است، آنان در حوزه‌های سیاسی، راهبردی و اقتصادی و حمل و نقل هوایی و دریایی نظامی و امنیتی دچار شکست شده اند، آنان در غزه و مناطق دیگر محکوم و در دنیا خوار و ذلیل شده است و در این جریان هم که پاسداران مظلوم را به شهادت رسانده اند سیلی محکمی را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha