دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از اعزام حدود ۹ هزار نفر از دانش آموزان این استان به اردوهای راهیان نور سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، سردار جمال شاکرمی طی سخنانی در نشست شورای آموزش و پرورش این استان با بیان این که نظام اسلامی یک نگاه آرمانی به دستگاه تعلیم و تربیت دارد، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و نهادها در راستای تقویت سیستم آموزش و پرورش استان تلاش کنند و ما هم در سپاه آنچه که در توان داشته باشیم برای تحقق برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش پای کای خواهیم آورد.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش سه هزار و ۵۶۰ دانش‌آموز که در درس های آمادگی دفاعی شرکت کرده‌اند، در میدان تیر حضور خواهند یافت.

وی همچنین با اشاره به این که در سال گذشته تحول بسیار خوبی در حوزه زیرساخت‌های راهیان نور و آمادگی کامل برای استقبال از کاروان‌ها ایجاد شد، گفت: هشت و هزار و ۹۷۰ نفر از دانش آموز استان به اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی استان در دوران دفاع مقدس اعزام شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه همچنین بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از فرهنگیان استان نیز در اردوهای راهیان نور مشارکت داشته‌اند، گفت: طرح شهید عجمیان در راستای رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس سال گذشته در سطح بیش از ۷۵ واحد و ۴۱۰ کلاس آموزشی با مشارکت بیش از ۸۰۰ نفر از دانش آموزان استان اجرایی شد.

وی در خاتمه بیان داشت: نگاهی که در استان در حوزه زیرساختی و تنوع بخشی به رشته‌های مهارتی در سطح مدارس استان وجود دارد به طور قطع در راستای ارتقای سطح تعلیم و تربیت در استان بسیار تاثیرگذار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha