چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امینی خواه

حوزه / بازیگر سریال «رستگاری» گفت: سریال‌هایی که در آن به موضوعات ماورایی پرداخته می‌شود کارایی مناسب برای پخش در ماه رمضان دارد زیرا موضوعات و مفاهیم دینی و اسلامی آن می‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند.

مهدی امینی‌خواه، بازیگر سریال «رستگاری» در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه گفت: بازی در این مجموعه تلویزیونی را پذیرفتم زیرا دوست داشتم با مسعود ده‌نمکی کار کنم البته پیش‌تر چندین بار نزدیک بود در آثار این فیلمساز حضور داشته باشم اما هر بار به دلیلی این خواسته محقق نشد.

وی افزود: در «رستگاری» نقش سرگرد بشارت یک پلیس امنیت اقتصادی را بازی می‌کنم. این نقش دارای کنش‌های درونی و بیرونی است برای همین وقتی با ظرفیت‌های این کاراکتر روبرو شدم حضور در این کار را پذیرفتم.

این بازیگر درباره تولیدات ماورایی برای ایام ماه مبارک چنین توضیح داد: سریال‌هایی که در آن به موضوعات ماورایی پرداخته می‌شود کارایی مناسب برای پخش در ماه رمضان دارد زیرا موضوعات و مفاهیم دینی و اسلامی آن می‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند. لازم به ذکر است تولیدات ماورایی همانند دیگر ژانرهای نمایشی باید در تولیدات سیما نقش خود را دارا باشد.

وی با بیان اینکه مردم این سریال را پسندیده‌اند گفت: این کار توانست با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند چون داستان‌های اینگونه به دلیل جذابیت‌های معنایی و مفهومی، برای مردم جذابیت‌های خود را دارا است گواه این ادعا را در دیگر آثار ماورایی که در سال‌های گذشته تولید شده و مورد استقبال قرار گرفته می‌توان مشاهده کرد.

امینی‌خواه درباره ویژگی‌های سریال‌های رمضانی چنین می‌افزاید پخش آثار نمایشی در ماه مبارک، بهترین اتفاقی است که برای هر سریالی می‌تواند رخ دهد زیرا در این ایام همیشه تولیدات نمایشی با استقبال خوب مواجه می‌شود در ماه مبارک خانواده‌ها سعی می‌کنند اوقات فراغت خود را بعد از افطار تماشای سریال‌های تلویزیون اختصاص دهند همین عامل بر تعداد تماشاگران آثار مربوطه می‌افزاید.

این بازیگر در ادامه تاکید کرد: تجربه ثابت کرده که مفاهیم دینی در قالب تولیدات رمضانی بیشتر در دل و جان مخاطب می‌نشیند زیرا مردم روزه‌دار در ایام میهمانی خدا به واسطه پالایش درونی که دارند بیشتر پذیرای آموزه‌های اسلامی می‌شود حتی این مسئله را در رفتار مردم در جامعه نیز می‌توان مشاهده کرد.

امینی‌خواه در انتها بیان کرد: این روزها مشغول بازی در جدیدترین ساخته داریوش جهانگیری با عنوان سلحشوران هستم این کار روایتی است سلحشوران تاریخ این سرزمین دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha