چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سط

حوزه / نماز عید سعید فطر به امامت حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل در صحن مطهر حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) اقامه می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در گفت‌ وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با حضور اقشار مختلف مردم و در پایان یک ماه روزه‌داری نماز باشکوه عید فطر مردم به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل در صحن مطهر حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) اقامه می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌ها از ساعت ۷ صبح با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز و با اقامه ی نماز عید و ایراد خطبه‌ها ادامه خواهد یافت.

تکیه گفت: محدوده ی نماز عید فطر همچون سال گذشته از صحن جنوبی آغاز و بالاتر از رواق آیت‌الله افتخارالاسلام دربندی و حرم مطهر تا شبستان آیت‌الله عاملی ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در مورد دیگر تمهیدات این مراسم گفت: اتوبوس‌های شرکت واحد برای انتقال نمازگزاران تا محل اقامه ی نماز پیش‌بینی شده که پس از پایان نماز آماده ی خدمات به همشهریان خواهند بود.

وی با ذکر این که با توجه به محدودیت‌ های ترافیکی اطراف حرم بهتر است نمازگزاران با وسایل نقلیه عمومی تردد کنند، گفت: اگر زائران از وسیله شخصی نیز استفاده کنند، پارکینگ ‌های عمومی حرم مطهر در ضلع غربی و جنوبی برای نماز گزاران تعبیه شده است.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم، آئین نقاره زنی خدام افتخاری آستان مقدس اجرا خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha