دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1149597
۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
عید فطر

حوزه / مدیر مدرسه علمیه خدیجه الکبری(س) بندرعباس گفت: عید سعید فطر جشن بزرگ بندگی و روزی است که ماه اطاعت خدا به پایان رسیده و بندگان عابد و شاکر الهی بصیرت پیدا کرده‌ و نعمت‌های عظیم خداوند را با جان دیده و درک می‌کنند.

ژاله سالاری مدیر مدرسه علمیه‌ خدیجه الکبری(س) بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به درگاه باری تعالی و تبریک عید فطر، اظهار داشت: ماه مبارکی که آن را پشت سر گذاشتیم ماهی بود که خداوند متعال برای بندگانش فرصتی ایجاد کرد تا در این فرصت بتوانند خودشان را رشد دهند، این فرصت ایجاد شد تا جانها مطابق با تربیت الهی پرورش پیدا کنند.

وی افزود: وقتی جان‌ها پرورش پیدا کرد و قلب‌ها صاف و زلال شد و از زیر یوغ نفس رهایی پیدا کرد، می‌تواند حق و حقیقت را از باطل تشخیص بدهد و صدای مظلوم و صدای حق را بشنود و راه خودش را پیدا کند.

مدیر مدرسه علمیه‌ خدیجه الکبری(س) بندرعباس، ضمن تبریک عیدسعیدفطر، عنوان کرد: عید سعید فطر جشن بزرگ بندگی و روزی است که ماه اطاعت خدا به پایان رسیده و بندگان عابد و شاکر الهی بصیرت پیدا کرده‌ و نعمت‌های عظیم خداوند را با جان دیده و درک می‌کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha