دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نعمت پور

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در پیامی شهادت مدافع امنیت شهید مجتبی نعمت پور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی شهادت ستوان یکم مجتبی نعمت پور از فرزندان خطه لرستان که در درگیری با اشرار در خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

" وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ "

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندارید، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

خبر شهادت فرزند دیگری از خطه استان لرستان، که در درگیری با اشرار مسلح در خوزستان به درجه شهادت رسید، بسیار جانسوز و غم انگیز بود.

بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خودگذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت ستوان یکم «مجتبی نعمت پور» به خانواده معظم و همکاران پرتلاش و مردم شهیدپرور استان لرستان به ویژه مردم شهرستان سلسله، علو درجات را برای این شهید والامقام و صبر و سلامتی را برای کلیه بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان از عموم مردم شهیدپرور استان لرستان به ویژه شهرستان سلسله و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دعوت کرد که در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید نعمت پور شرکت کنند.

ستوان یکم «مجتبی نعمت‌پور»، از کارکنان فرماندهی انتظامی خرمشهر بر اثر اصابت گلوله مجروح و ساعتی پیش بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید «مجتبی نعمت پور» متاهل و دارای یک فرزند دختر یک ماهه است.

این شهید والامقام اهل روستای ملک آباد شهرستان سلسله می باشد.

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، «مجتبی نعمت پور» امروز جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ از محل مسجد امام‌ سجاد(ع) تا محل چهار راه کاشانی تشییع و سپس در آرامستان روستای سیاهپوش این شهرستان به خاک سپرده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha