دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سپاه

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پیامی شهادت ستوان یکم شهید مجتبی نعمت پور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت اله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پیامی شهادت ستوان یکم مجتبی نعمت پور را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

((وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ)) (۱۶۹ آل عمران)

درخت تنومند انقلاب اسلامی همواره با خون بهترین جوانان این مرز و بوم آبیاری می‌شود.

دلاور مردی که سوگند یاد کرده بود تا پای جان مدافع ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و امنیت جامعه باشد، مردانه پای عهد و پیمان خویش ایستاد و آسمانی شد.

اینجانب، شهادت شهید فدایی امنیت ستوان یکم مجتبی نعمت پور را به ساحت مقدس و نورانی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معظم این شهید، مردم مؤمن، ولایی و شهیدپرور استان لرستان و به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان سلسله و همکاران خدوم انتظامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم، از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک این شهید را با ارواح طیبه اولیاء طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و مؤید بدارد.

نیروهای جان بر کف از هیچ تلاشی برای مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اشرار دریغ نخواهند کرد و همواره برای برقراری نظم و امنیت مردم و جامعه آماده جانفشانی و شهادت هستند.

علو درجات را از درگاه خداوند سبحان برای برادر شهیدم و صبر و اجر برای بیت معظم و جمیع بازماندگان‌ مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha