دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پلیس

حوزه/ فرمانده انتظامی استان لرستان از حضور گسترده مردم و مسئولان در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید نعمت پور قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی در پیامی از حضور باشکوه و گسترده مردم مؤمن و ولایی استان به ویژه مردم ولایت مدار شهرستان الشتر در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید امنیت سروان «مجتبی نعمت پور» قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

مردم غیرتمند استان لرستان به ویژه شهرستان الشتر بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق کردند.

زنان و مردان دوشادوش، فرزند غیرتمند و فدایی امنیت را تا آرامگاهش به دوش کشیدند.

همه آمده بودند، از پیر و جوان، مرد و زن، کودک و نوجوان و از همه قشرها تا فرزند قهرمان خود، این حافظ امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را باشکوه تمام بدرقه کنند.

آفرین بر همت و عزم والایتان که در این لحظات حساس با حضور گسترده و موثر پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی و رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی و مجاهدان راه حق و حقیقت و فرزندان و خدمتگزاران خود در فراجا اعلام کردید.

اینجانب به نمایندگی از همه خادمان و خدمتگزاران مردم، ایثارگران و رزمندگان از تمامی مردم ولایتمدار و غیور هم استانی و به ویژه مردم مؤمن، شریف و ولایت مدار شهرستان سلسله، مسئولان و اعضای شورای تامین و اداری و تمام کسانی که در مراسم تشییع این شهید عزیز، این فدایی امنیت شرکت کردند تقدیر و تشکر نموده و به خانواده معزز این شهید اطمینان می دهیم که ادامه دهنده راه نورانی شهیدان باشیم و برای حفظ امنیت این مرز و بوم یک قدم پا پس نگذاشته و با جان و دل از امنیت مردم حراست کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha