سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شمسی فر

حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد بر اشاعه و گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر امام جمعه موقت خرم آباد امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر شهرستان با تأکید بر لزوم پیگیری برای تحقق اهداف شعار سال، بیان داشت: مسئولان و مدیران باید با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند در راستای تحقق اهداف شعار سال همت جهادی و انقلابی داشته باشند.

وی اظهار داشت: برای تحقق بخشی از اهداف شعار سال باید زمینه حضور گسترده مردم را در مسائل اقتصادی فراهم کرد.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد با تأکید بر لزوم اولویت‌بندی مسائل اقتصادی از جانب مسئولان، خاطرنشان کرد: تسهیل در تخصیص منابع بانکی و صدور مجوزها باید مورد توجه مسئولان و مدیران قرار گیرد.

حجت‌الاسلام شمسی فر با اشاره به لزوم اشاعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، خاطرنشان کرد: دشمن با ترویج اهداف خود در جامعه سعی دارد سنگر عفاف و حجاب را بشکند؛ لذا برای مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب باید بصیرت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب دستور دین است و آنهایی هم که پایبند به دین نیستند، باید بدانند که این قانون در کشور است و باید قانون را رعایت کرد،گفت:در صورت عدم رعایت این قانون، شاهد هرج و مرج در جامعه خواهیم بود.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد بر اشاعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید و خاطر نشان کرد:برای تحقق این مهم همه باید خود را مسئول بدانیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha