سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محسن سالاری

حوزه/ حجت الاسلام سالاری گفت: مواظب سواحلمان باشیم، سواحل شهرستان جای هنجارشکنی نیست باید از طرح جدید پلیس حمایت کنیم و نگذاریم این حجاب و پوشش مان از بین برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز جمعه شهرستان سیریک به امامت حجت‌الاسلام سالاری برگزار شد.

حجت الاسلام محسن سالاری در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سیریک گفت: عفاف و حجاب در شهرستان سیریک نیازمند تقویت و مدیریت است.

وی ادامه داد: مواظب سواحل مان باشیم سواحل شهرستان جای هنجارشکنی نیست باید از طرح جدید پلیس حمایت کنیم و نگذاریم این حجاب و پوشش مان از بین برود.

خطیب این هفته شهرستان سیریک در ادامه با اشاره به حمایت یمن از غزه، گفت: امروز آمریکا توان مقابله و بازدارندگی مقاومت یمنی ها را ندارد، تا دیروز فقیرترین کشور عربی اما امروز بلای جان آمریکا و هم دستانش در کمک به رژیم صهیونیستی شده اند.

وی در ادامه افزود: یمن به لطف مقاومت خود به جایگاهی رسیده است که هر کسی بخواهد از دریای سرخ عبور کند با صدای رسا می گوید ما هیچ ارتباطی با رژیم صهیونیستی نداریم، این است قدرت اصلی مقاومت.

حجت الاسلام سالاری گفت: در دوران خیانت کشور های به ظاهر مسلمان عربی به براداران مظلوم فلسطین اولین مدافع براداران اهل سنت در غزه شیر مردان امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام در یمن هستند و دوم شاگردان ابومهدی المهندس در عراق که جانانه پشت برادران خود در غزه ایستاده اند.ا

وی اظهار داشت: همانطور که قرآن حیات بخش و زندگی بخش است، اهل بیت علیهم السلام هم حیات بخش و زندگی بخش هستند.

امام جمعه سیریک بیان داشت: هدف اصلی امام زمان(عج) عدل و داد نیست، هدف اول و اصلی امام زمان زنده کردن انسان است، کسی که انسان شد عدالت را رعایت می کند.

وی با بیان این که امروز برخی با سقط جنین دوران همان دختر کشی زمان پیامبر را اجرا می کنند فقط نوع جاهلیت آن عوض شده است، گفت: همانطور که پیامبر جاهلیت اولی را از بین برد امام زمان (عج )هم جاهلیت مدرن را از بین خواهد برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha