سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: هویت ملی ایرانیان از گذشته با حجاب عجین است و آن کسانی که آگاهانه و یا از روی نادانی با حجاب مبارزه می کنند با هویت ملی و ارزش دینی ملت ایران مقابله می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه اظهار داشت: از مهمترین شخصیت های که تلاش کردند از روزهای آغازین انقلاب اسلامی، ارتش را بدنه ملت و سرمایه عظیم ملی بود را از ما بگیرند و حضرت امام (ره) نگذاشتند .

وی افزود: ارتش کارهای بزرگی در طول انقلاب چه در پیش انقلاب و بعد از انقلاب انجام دادند مانند همافران ارتش جمهوری اسلامی که تسریع در پیروزی انقلاب کردند و در دوران دفاع مقدس جانفشانی ارتش در زمین و هوا و دریا فراموش نشدنی است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به شهدای ارتش در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سید شهدای ارتش صیاد شیرازی است که قبل از انقلاب دوره نظامی در خارج از کشور دیده بودند و عشق خود نسبت به اسلام و کشور را از دست ندادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: ارتش فرزندان انقلاب و نظام است و امام(ره) به آینده ارتش امید داشت و مورد حمایت خود قرار می داد و بلکه امروز فراتر این ارتش که در دامن انقلاب پرورش یافته قطعا متفاوت است و دوران دفاع مقدس صعود ارتشیان به قله های معنویت بود.

وی ادامه داد: از فداکاری‌ها و مظلومیت های ارتش روایتگری کنید و خودشان نیز باید بخش های ناپیدا را بگویند و اگر نگویید دشمن روایت می کند و خاطرات رزمندگان ارتش را در دفاع مقدس تشکیل دهند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: دشمن روایتگری می کند از جنگ و دفاع مقدس را وارونه جلوه می دهد و تلاش های ارتش را به مردم بگویید تا در تاریخ انقلاب ماندگار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: حجاب یک چالش تحمیلی است و باید در مقابل آن برای صیانت از ارزش های دینی و ملی کشور تمام سعی خود را به کار ببریم.

وی گفت: هویت ملی ایرانیان از گذشته با حجاب عجین است و آن کسانی که آگاهانه و یا از روی نادانی با حجاب مبارزه می کنند با هویت ملی و ارزش دینی ملت ایران مقابله می کنند.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: دشمن به جنگ هویت ما آمده است و دختران و بانوان ما غفلت را کنار بگذارند و اسیر دام حجاب تحمیلی نیفتاده و همراهی با دشمن نکنند تا به فضل الهی جامعه ما از این وضعیت حجاب خارج شویم و برهنگی فرهنگ ما نبوده است و در میدان دشمن بازی می کنید

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح عفاف و حجاب توسط نیروی خدوم انتظامی به فضا الهی شرایط جامعه به وضعیت بهتری سوق پیدا کند.

۳۱۳/۶۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha