سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی

حوزه/ حجت‌الاسلام شریفی گفت: در شرایط فعلی حجاب یک خط مقدم محسوب می‌شود یعنی دشمن و فتنه‌گران داخلی برای براندازی فرهنگی از حجاب شروع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شریفی امام جمعه شهرستان بندر لنگه امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حکمت اصلی فریضه روزه دستیابی به گوهر تقوا است.

وی افزود: دیدار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با مسئولین نظام یک دیدار خاص محسوب می‌شود و در آن به مسائل مهم داخلی و بین المللی اشاره می‌شود، مطرح شدن موضوع حجاب در این دیدار و بیان چند وجهی رهبر انقلاب در این زمینه در کنار تبیین و مطالبه‌گری که ایشان داشتن نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

حجت الاسلام شریفی ادامه داد: بدون شک موضوع حجاب و به طور کلی مقوله فرهنگ جزو اولویت‌های جمهوری اسلامی است، ارزش‌های فرهنگی روح و معنای حقیقی هر ملتی است همه چیز مترتب بر فرهنگ است، در هر صورت چه ما بخواهیم و چه نخواهیم دشمن در حال بمباران بخشی از هویت جمهوری اسلامی است نمی‌توانیم روی خود را از این بمباران برگردانیم و از کنار آن بگذریم.

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی حجاب یک خط مقدم محسوب می‌شود یعنی دشمن و فتنه‌گران داخلی برای براندازی فرهنگی از حجاب شروع می‌کنند اما در اینجا متوقف نمی‌مانند طبیعی است که اگر ما در اینجا کوتاه بیاییم و منفعلانه رفتار کنیم هم برای آنها دستاوردسازی صورت می‌گیرد و هم اینکه فرمولی به دست آنها خواهیم داد که با استفاده از این فرمول می‌توانند سایر پروژه‌های خود را علیه جمهوری اسلامی عملیاتی کنند،برداشت حجاب اول کار است آخر کار نیست هدف چیز دیگری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha