دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1150058
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
فرمانده

حوزه/ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از پیشرفت ایران در حوزه های مختلف ناراحت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا عصر امروز در آئین افتتاح تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد در منطقه شریعتی شهرستان با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در حوزه های مختلف به پیشرفت های چشمگیری رسیده است، افزود: پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در زمینه ها و حوزه های مختلف خشم و ناراحتی دشمنان را بوجود آورده است.

وی با اشاره به دلاورمردی های رزمندگان لرستان دوران دفاع مقدس در لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) این استان، اظهار داشت: دشمن از شجاعت و دلاورمردی های این لشکر در دوران دفاع مقدس ترس و واهمه داشت چرا که رزمندگان ما با اخلاص و جوانمردی از آب و خاک این میهن دفاع کردند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه این قرارگاه با مدیریت جهادی در طرح های کلان و راهبردی تکلیف دارد، خاطرنشان کرد: این قرارگاه در راستای تحقق اهداف شعار سال هم برنامه های چشمگیر و گسترده ای دارد.

سردار عابد با بیان اینکه دشمنان فکر می کنند با تحریم ایران در حوزه های گوناگون می توانند جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرند، گفت: فرزندان این مرزوبوم شعار ما می‌توانیم را در عرصه‌های مختلف عینیت بخشیده‌اند.

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی در بخش‌های نفت، گاز، گازوئیل و پتروشیمی فعالیت چشمگیر دارد، بیان داشت: این قرارگاه روزانه ۴۵ میلیون لیتر بنزین به‌صورت تولید و تحویل دولت می‌دهد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به ساخت ۶۲ سد توسط این قرارگاه از جمله سد کرخه، افزود: حدود ۲۷ میلیارد مترمکعب آب پشت این سدها ذخیره شده‌ است.

سردار عابد با بیان اینکه میلیون‌ها هکتار اراضی کشاورزی به‌همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) زیر کشت رفته‌ است، اظهار داشت: این قرارگاه هزاران کیلومتر آزادراه را افتتاح و ۳۳۰کیلومتر تونل در عمق ۱۵۰متری زمین در ۹ کلان‌ شهر توسط قرارگاه خاتم ایجاد شده‌ است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به مشارکت مردم در افتتاح طرح ها، بیان داشت: ۵ هزار پیمانکار بخش خصوصی با جمعییت ۱۵۰ هزار نفر توسط این قرارگاه فعالیت دارند.

سردار عابد در پایان با اشاره به اینکه تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد ۸ ‌ماه زودتر به بهره‌برداری رسیده‌ است، گفت: این قرارگاه در افتتاح طرح های مواصلاتی آمادگی کامل دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha