دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
باقری

حوزه/ فرمانده سپاه استان لرستان گفت: سپاه از ایده‌های جهش تولید و نقش مشارکت مردم حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت‌الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان گفت: شعار امسال نیز با شعارهای سال قبل مقام معظم رهبری یک پیوستگی دارد که اگر ما از همان ابتدا در حوزه‌های مختلف آن را محقق می‌ساختیم، امروز با مشکلات کمتری مواجه بودیم.

وی با اشاره به اینکه شاه کلید اصلی برای تحقق اهداف شعار امسال مردم هستند، بیان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم با حضور همیشگی خود در صحنه، موفقیت‌های بی‌شماری را رقم زده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر مردمی کردن اقتصاد، خاطرنشان کرد: بخشی از این مهم همچون تکیه بر تولید در فرمان اقتصاد مقاومتی رهبری نشان داده شد.

سردار باقری با تاکید بر استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در لرستان، گفت: بازگویی و بازنشر الگوهای موفق و همچنین تقویت آموزش‌های مهارتی تحقق شعار سال بسیار موثر هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی متناسب با بازار کار استان نیست، افزود: واگذاری اعتبارات تبصره ۱۸ متناسب با سازمان‌های مرتبط با تولید نیست و باید مراقب بود که این اعتبارات به انحراف نرود.

سردار باقری در پایان از «حمایت از ایده‌های جهش تولید و نقش مشارکت مردم» خبر داد و گفت: مقرر شد طی یک ماه این ایده‌ها شناسایی و از آن‌ها حمایت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha