سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مویدی

حوزه/ رئیس پلیس پیشگیری فراجا، با بیان اینکه امروز امنیت در ایران اسلامی یک امنیت پایدار، استوار و مردمی است، گفت: سربازان و دلاورمردان غیور نظامی و انتظامی با شجاعت، مدافع امنیت و آرامش مردم در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار علی مویدی رئیس پلیس پیشگیری فراجا عصر امروز در مراسم تشییع پیکر سروان شهید مجتبی نعمت‌ پور در الشتر از نیروهای مدافع امنیت که روز گذشته در درگیری با اشرار در آبادان به شهادت رسید، اظهار داشت: حضور باشکوه و خودجوش مردم در تشییع شهدای وطن نشان دهنده وفاداری مردم ایران اسلامی به آرمان های اسلام، انقلاب و شهدا است.

وی اساسی‌ترین مولفه برای توسعه و پیشرفت یک منطقه را امنیت برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمنان متوجه شده‌اند که اگر این مولفه اساسی که سرمایه اصلی نظام و جمهوری اسلامی است، مخدوش شود در حقیقت سایر حوزه‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا، با بیان اینکه امروز امنیت در ایران اسلامی یک امنیت پایدار، استوار و مردمی است، خاطرنشان کرد: سربازان و دلاورمردان غیور نظامی و انتظامی با شجاعت، مدافع امنیت و آرامش مردم در جامعه هستند.

سردار مویدی، با بیان اینکه دشمن با تمام قوا در این عرصه حضور پیدا کرده، اظهار کرد: با توکل بر خداوند و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم در صحنه، این عرصه نیز به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال مایوس کردن مردم از طریق مسیرهای تبلیغاتی و رسانه‌ای با تمرکز بر مشکلات اقتصادی است، ابراز کرد: مردم ایران با تقدیم جان فرزندان خود، توطئه دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha