سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ورامین

حوزه/امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: نیروی انتظامی طی طرحی بنا دارد با مظاهر علنی بی حجابی برخورد قانونی کند، مسئولان در هر جایگاهی باشند، باید از نیروی انتظامی حمایت کنند، مردم مؤمن و انقلابی نیز کنار این نیرو باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان ورامین ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در نماز عید سعید فطر گفت: این مانور دینداری خنثی کننده تبلیغات شوم رسانه‌های بیگانه و عمال آنها است، می‌گویند، مردم دین زده شده اند، اما این مناسک عظیم رمضان و عید فطر خط بطلانی بر حرفهای پوچی است، که دشمنان می‌زنند.

وی با بیان اینکه ممکن است، مردم از برخی رفتارها گلایه مند باشند، اما متن مردم با دین اسلام، قرآن و اهل بیت مأنوس هستند، گفت: از حضور پرشور مردم در راهپیمائی روز جهانی قدس نیز تقدیر می‌کنم، این حضور پرشور در ماه رمضان و زبان روزه بسیار معنادار بود.

خطیب جمعه ورامین همچنین افزود: سال‌ها است، پیگیری و اعلام کردیم که ورامین نیازمند مصلای مناسبی جهت نماز جمعه و سایر اجتماعات و برنامه‌ها است، چند شهردار و چند شورای شهر عوض شده است، وعده هم داده اند، اما به وعده‌ها عمل نشده است، امروز هم دردمندانه اعلام می‌کنم، آقایان شهرداری و شورای اسلامی شهر حدود یک سال از دوره این شورای شهر در ورامین باقی مانده است، بیایید و از خود اثری ماندگار برجا بگذارید، با تأمین مناسب یک عمل خیر رقم زده و یک نیاز جدی را رفع کنید.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به تاکید مقام معظم رهبری بر مساله حجاب در دیدار با مسئولان نظام در روزهای پایانی ماه رمضان اشاره کرد و گفت: چرا باید مسئولان در این حوزه آنقدر کوتاهی کنند، که مقام معظم رهبری برای مرحله چندم تذکر دهند.

وی خاطرنشان کرد: جای غصه است، که مقام معظم رهبری در مهمترین دیدار خود در ماه رمضان که باید به مهمترین مسائل شرعی بپردازد، برای مسئولان رده بالای کشور مساله شرعی حجاب را بیان کنند، آقایان مسئول به خود بیایید و بیش از این در این حوزه مماشات نکنید.

وی به بیانیه اخیر نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی طی طرحی بنادارد با مظاهر علنی بی حجابی برخورد قانونی کند، مسئولان در هر جایگاهی باشند، باید از نیروی انتظامی حمایت کنند، مردم مؤمن و انقلابی نیز کنار این نیرو باشند و این نیرو نیز به آنچه اعلام کرده با قوت عمل کند، امروز دیگر روز نظریه پردازی و سخنرانی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی همچنین شهادت سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه، رهبر حماس را به این رهبر مقاومت تبریک و تسلیت گفت و افزود: تاکنون تعداد زیادی از اعضای خانواده و منسوبین این رهبر حماس به شهادت رسیدند، اما او و همسرش انگشتان خود را به نشانه پیروزی بالا می‌آورند، آفرین بر این مقاومت.

وی مقاومت مردم فلسطین را بهت آور و معجزه گونه دانست و گفت: مردم مظلوم فلسطین روی خرابه‌های غزه نماز عید فطر می‌خوانند، فرزندان غزه بر روی ویرانی‌ها قرآن حفظ می‌کنند، زنان غزه با حجاب کامل فریاد عفت و ایستادگی سر می‌دهند، کودکان غزه با قابلمه‌های خالی و گرسنگی جشن عید فطر می‌گیرند و شاهد رقم خوردن صحنه‌های عجیبی از مقاومت در غزه هستیم.

حجت الاسلام محمودی جنایات کثیف صهیونیست‌ها در کشتار فرزندان فلسطین و مستشاران ایرانی را نشانه به بن بست رسیدن آن‌ها دانست و تصریح کرد: آنها به خوبی فهمیدند، که نمی‌توانند، مقاومت را بشکنند و یقیناً فلسطین پیروز این میدان خواهد بود و اسرائیل ضرب شست ایران و مقاومت را خواهد چشید.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب بابت شهادت مستشاران ایرانی تنبیه خواهد شد، افزود: صهیونیست‌ها بدانند باید منتظر عواقب این جنایات خود باشند و بدانند، این مبارزه تا محو اسرائیل ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • dozd IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    وظیفه اصلی نیروی انتظامی دمقابله با دزدی و سرقت هست چراهیچکس نمی گه افزایش سرقت کاردشمنان هست و اسلام باسرقت مخالف هست وعلیه سرقت که امان مردم رابریده صحبت نمی کنه مگرشا خودتون ازطایفه دزدها هستین این که بدتراز بی حجابیه یه خارجی بیادایران بی حجابی آزارش میده یا کیف و موبایل قاپی؟!