دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجمع مردم زاهدان جهت حمایت از حمله سپاه به اسرائیل

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان گفت: در بامداد امروز صحنه‌های ناب و غرورآفرینی از فلسطین اشغالی به دنیا مخابره و نشان داده شد که چگونه پهپادها و موشک‌های معمولی ایران از سه لایه پدافندی اسرائیل، ناوهای آمریکایی و پایگاه‌های آنان عبور و به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، تجمع مردم شهرستان زاهدان در حمایت از حمله مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به رژیم کودک کش اسرائیل و انتقام از خون شهدا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین امروز در میدان فلسطین این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان در این اجتماع ضمن تبریک عملیات غرورآفرین و شجاعانه فرزندان ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل، اظهار داشت: حمله پهپادی و موشکی ایران درسی بزرگ به اسرائیل کودک کش داده و نشان داد قدرت دروغین آنان پوشالی است.

وی افزود: بزرگترین عملیات پهپادی تاریخ جهان که غافلگیرانه نبوده و با اطلاع قبلی و در مرئا و منظر جهانیان صورت گرفت، یک تنبیه و سیلی کوچکی برای رژیم غاصب اسرائیل بوده و همانطورکه اعلام شد اگر اسرائیل بخواهد حماقتی بکند پاسخ آن گسترده‌تر و شدیدتر خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بامداد امروز صحنه‌های ناب و غرورآفرینی از فلسطین اشغالی به دنیا مخابره و نشان داده شد که چگونه پهپادها و موشک‌های معمولی ایران از سه لایه پدافندی اسرائیل، ناوهای آمریکایی و پایگاه‌های آنان عبور و به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کرده که نشانگر قدرت دلیر مردان نظامی ایران و ضعف و آسیب پذیر بودن رژیم غاصب اسرائیل می‌باشد.

وی ابراز کرد: قدرت ایمانی مردم ایران با تکیه بر قدرت لایزال الهی از هیچ تهدید و قدرتی هراس نداشته و نشان داد که هر زمان نیاز باشد با اقتدار و دقت از منافع کشور و مردم عزیز ایران دفاع می‌نماید.

وی تأکید کرد: در جنگ سخت پیروزی غرور آفرینی اتفاق افتاده اما آنچه از این به بعد باید نسبت به آن دقت و مراقبت شود، قدرت رسانه‌ای و جنگ نرمی است که دشمن در پاسخ به شکست مفتضحانه در میدان نبرد به راه خواهد انداخت که یکی از نمونه‌های آن این است که دستاوردهای این حمله نظامی را ناچیز جلوه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی گفت: به فریب خوردگان داخلی هشدار می‌دهیم که متوجه اظهار نظرهای خود باشند و نقش پیاده نظام دشمن شکست خورده را بازی نکنند.

وی تصریح کرد: ای رهبر و مقتدای ما، هر زمان و مکان که صلاح بدانید و فرمان دهید ما برای اعتلای اسلام و انقلاب آمادگی جانفشانی و مبارزه با استکبار جهانی و اذناب آنان در منطقه را داریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha