دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آزمون نهایی نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود

حوزه/ آزمون نهایی نهضت ملی زندگی با آیه‌ها همراه با اعطای گواهی معتبر حفظ قرآن کریم و اهدای جوایز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه, نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف گفتمان‌سازی و رواج مفاهیم قرآنی در زندگی آحاد مردم از سوی جمعی از خادمان و دغدغه‌مندان قرآن کریم برگزار شد و طی آن طرحی ملی با عنوان «مسطورا» یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآن کریم در قالب‌های گوناگون تبلیغی و ترویجی در فضای جامعه اجرا شد.

همزمان با پایان یافتن ماه مبارک رمضان آزمون نهایی نهضت ملی زندگی با آیه‌ها همراه با اعطای گواهی معتبر حفظ قرآن کریم و اهدای جوایز از سوی دبیرخانه این طرح ملی برگزار می‌شود.

این آزمون بیست دقیقه زمان دارد و شامل ۳۰ سوال از حفظ و ترجمه آیات زندگی با آیه‌ها است. شما پنج‌بار فرصت شرکت در این آزمون را دارید و در صورتی که بتوانید به حداقل ۲۰ سوال پاسخ صحیح دهید، گواهی قبولی این طرح از سوی سازمان دارالقرآن الکریم به شما تعلق پیدا می‌کند و در قرعه‌کشی ۱۵۰ جایزه به ارزش ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال شرکت خواهید کرد.

ازجمله جوایز این مسابقه می‌توان به ۳۵ کمک‌هزینه سفر زیارتی حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس، لپ‌تاپ، تبلت، گوشی همراه، اسکوتربرقی، دوربین عکاسی چاپ فوری، کوادکوپتر، ساعت هوشمند، هندزفری بلوتوثی، پاوربانک و فلش اشاره کرد.

مهلت شرکت در این آزمون تا آخر فروردین ۱۴۰۳ اعلام شده است. شما می‌توانید برای دریافت منابع این آزمون به سایت https://zendegibaayeha.ir مراجعه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    خیلی دوست دارم این مسابقات رو
  • نازنین زینب ظهرایی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    بد است