دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دکتر جوکار

حوزه/ جوکار گفت: نوسانات بازار ارز و طلا، زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند و دولت باید برای کنترل بازار، برنامه ریزی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد صبح امروز با حضور در دفتر نماینده مردم، به بیان مشکلات کلان استان یزد پرداخت.

جوکار در این نشست، با اشاره به لزوم ارسال پیوست‌های مرتبط با شورای برنامه‌ریزی استان یزد، گفت: بدون شک با وجود این پیوست‌ها و آشنایی قبلی نسبت به موضوعات شورای برنامه ریزی، خروجی بهتری در جلسات خواهیم داشت.

وی در با بیان اینکه نوسانات ارز و طلا به هیچ عنوان قابل قبول نیست، گفت: دولت در زمینه کنترل بازار ارز و طلا باید برنامه ریزی داشته باشد و این وضعیت اصلا زیبنده نیست.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، اضافه کرد: گلایه های مردم را در خصوص نوسانات بازار ارز و طلا و اثرات منفی آن بر زندگی آنها را به مسئولان ارشد دولت اعلام کردم و امیدوارم که شاهد تغییرات مثبتی در این زمینه باشیم.

وی عنوان کرد: حقوق کارگران و کارمندان پایین است و با این نوسانات، با مشکلات زیادی مواجه می شوند که می‌طلبد دولت نظارت و برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشد و کمترین نوسانات را شاهد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha