دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ حضور نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ علی الخطیب ضمن از مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ علی خطیب، نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، امروز دوشنبه 27 فروردین 1403 با حضور در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با فعالیت های این مرکز آشنا شد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین رضا رستمی مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه پس از خوشامدگویی به مهمانان، درباره اهمیت رسانه در عصر حاضر نکاتی را بیان کرد.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه اظهار کرد: امروز دشمن از رسانه به نفع خودش به عنوان یک سلاح استفاده می کند؛ دشمن در جنگ نرم امکانات بیشتری دارد و از این امکانات بیشترین استفاده را می برد که این وظیفه ما را سخت تر می کند.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین و مقتدرانه «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی، جهاد رسانه ای را تکمیل کننده این افتخار بزرگ دانست و گفت: دشمن تولید پیام را افزایش داده تا به هر نحوی در ناخودآگاه مخاطب تاثیر بگذارد.

سپس سردبیر نشریه الآفاق به طرح پرسش هایی درباره تاریخچه، اهداف و فعالیت های مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان پرداخت و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ علی الخطیب به آنها پاسخ داد.

در پایان، طرفین برای شروع همکاری های دو جانبه اظهار علاقه و آمادگی کردند.

این بازدید با همکاری معاونت ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه انجام شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha