چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد ابوالقاسمی

حوزه/ محفل انس با قرآن و اختتامیه جلسات جزء خوانی قرآنی در ماه مبارک رمضان با حضور اساتید در مسجد جامع الکوثر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، محفل انس با قرآن کریم اختتامیه جزء خوانی قرآنی کریم در ماه مبارک رمضان با حضور اساتید قرآنی، احمد ابوالقاسمی و حامد شاکرنژاد با اجرای غلامرضا احمدی و حضور حافظ کل قرآن مرتضی ریاحی چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه برگزار می‌شود.

این محفل انس به همت کانون فرهنگی و هنری الکوثر بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع الکوثر به نشانی قنات کوثر، خیابان مسجد برگزار خواهد شد.

جلسه قرآن مسجد جامع الکوثر، واقع در تهرانپارس محله قنات کوثر، یکی از جلسات ترویج و آموزش قرآن در تهران است که از سال ۱۳۸۶ به صورت هفتگی از سوی علیرضا سبحانی، از قاریان ممتاز کشور اداره می‌شود و در این سال‌ها مورد استقبال عموم مردم به ویژه نوجوانان آن منطقه قرار گرفته است.

این فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان به اوج خود می‌رسد و هر شب تلاوت و جزءخوانی قرآن در مسجد برقرار است، براساس یک سنت زیبا، چندروز پس از ماه مبارک رمضان نیز محفل انس و مراسم اختتامیه با حضور استادان قرآنی به عنوان حسن ختام این برنامه‌ها برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، جلسه قرآن مسجد جامع الکوثر، در حال حاضر، روزهای یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد ابوالقاسمی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha