سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مرابطون

حوزه/ با عنایت به مصوبه شورای معاونین حوزه علمیه خراسان در راستای ضرورت شرکت طلاب متقاضی خدمت سربازی در طرح مرابطون، دوره آموزشی ویژه‌ای برای توانمندسازی طلاب در این زمینه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، با عنایت به مصوبه شورای معاونین حوزه علمیه خراسان در راستای ضرورت و اهمیت شرکت طلاب متقاضی خدمت سربازی در طرح مرابطون، دوره آموزشی ویژه‌ای برای توانمندسازی طلاب در این زمینه با حمایت مدیریت تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مقدادی، مدیر تبلیغ حوزه علمیه خراسان گفت: آن دسته از طلاب که قصد انجام خدمت سربازی را دارند، می‌توانند جهت شرکت در این دوره آموزشی که به منظور ارتقای مهارت‌های تبلیغی آنان در محیط‌های مختلف محل خدمت طراحی شده است، ثبت نام نمایند.

وی مهلت ثبت نام را تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری عنوان و ابراز کرد: متقاضیان و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به آدرس https://tabliqkh.lms2.hozehkh.com/products/?categories=1529 بخش پورتال طلاب، سایر لینک های مفید، سامانه آموزش مجازی مبلغان مراجعه نموده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

شایان ذکر است، طلاب حوزه علمیه خراسان فقط در یک دوره حق ثبت نام دارند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha