دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید کارکنان فرهنگ و ارشاد اردبیل از موزه شهدا

حوزه/ به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و در آستانه روز ارتش، کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از موزه شهدا بازدید کردند.

به گزارش‌ خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و در آستانه روز ارتش، کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از موزه شهدا بازدید کردند.

دکتر رجبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این بازدید اظهار داشت: موزه شهدای اردبیل، مکان مقدس و معنوی‌ است که در آن آثار و اسناد شهدا و آثار هنری هنرمندان کشوری و استانی با موضوع ایثار و شهادت نگهداری می‌شود و ارتباط فرهنگی بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران لازم و ضروری است.

وی افزود: در سال جاری برگزاری یادواره شهدای هنرمند استان اردبیل را پیگیری و با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم دین خود را به شهدا و خانواده محترم آنان و به ویژه شهدای هنرمند دارالارشاد ادا نماییم.

رجبی، با تأکید بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف شخصیتی و نظری هنرشناختی شهدا و زمینه‌سازی حضور هوشمندانه تمامی هنرمندان متعهد و انقلابی در موزه شهدا افزود: ما باید در کل ایام سال، دغدغه هنر انقلاب اسلامی را داشته باشیم چرا که همه نسبت به انقلاب اسلامی و شهدا مسئول هستیم و لذا در راستای نیل به این هدف عالی، در هفته هنر انقلاب اسلامی آغاز این حرکت ارزشی را از موزه شهدای اردبیل انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha