چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1150936
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
حجت الاسلام برهان قلعه بالایی معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ بعد از غرش پیروزمندانه نیروهای سپاه پاسداران و پاسخ کوبنده به رژیم غاصب صهیونیستی، یک «پیروزی ترکیبی» بدست آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام برهان قلعه بالایی، معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه، بمناسبت پاسخ شجاعانه و کوبنده سپاه پاسداران، به رژیم تروریستی صهیونیستی، در یادداشتی با عنوان « پیروزی ترکیبی» آورده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ...»

خدا تبارک و تعالی به مقتضای حکمت بالغه خود، هیچ راهی برای تسلط کافران بر مومنان قرار نداده است و بارها در کتاب الهی خود تأکید نموده است که اگر شما در صراط مستقیم مبارزه با کافران باشید، حتماً نصرت الهی شامل حال شما خواهد شد.

بعد از حمله ناجوانمردانه رژیم کودک کش صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، لزوم پاسخ به این عمل در جامعه ایران اسلامی و حتی در جامعه بین الملل احساس می شد و بعد از غرش پیروزمندانه نیروهای سپاه پاسداران و پاسخ کوبنده به رژیم غاصب صهیونیستی، یک «پیروزی ترکیبی» بدست آمده که ابعاد آن مشخص می گردد که به بعضی از آنها اشاره می شود:

۱. در عرصه بین الملل بلافاصله بعد از پاسخ شجاعانه غیور مردان ایرانی به رژیم کودک کش صهیونیستی، بوقهای امپراتوری رسان های غربی به صدا در آمدند و می خواستند این عملیات را کم بهره و اهمیت جلوه دهند با توجه به فیلم های قطره چکانی از مکان های تخریب و حرفهای «دنیل کاری» سخنگوی ارتش صهیونیستی، بخوبی مشخص می شود که اهداف این عملیات با تخریب بالا محقق شده است.

۲. در عرصه بین الملل دیپلماسی هم تمام تلاش رژیم صهیونیستی و ایادی آن در شورای امنیت، برای اتخاذ یک رویه ضد ایرانی و ضد مقاومتی ناکام ماند و حتی شورای امنیت حاضر شد، یک بیانیه غیر الزام آور در مورد ایران صادر کند و بعضی از کشورها ، فقط به محکومیت این عمل بسنده کرده و بسیاری از کشورها از «حق مشروع ایران» دفاع نمودند.

۳. در عرصه ایجاد ناامنی روانی در ایران که شگرد این کشورها با تبلیغات زیاد بوقهای صهیونیستی می باشد، بسیار سر خورده و نا امید شده اند و این در فضای عمومی کشور و فضای کسب و کار و حس غرور و امید ملت ایران بشدت مشهود می باشد که این نیز یک پیروزی بزرگ برای ایران محسوب می شود.

در عوض در سرزمینهای اشغالی، مردم بشدت هراسان و احساس نا امنی دارند و بسیاری از آنها در حال ترک کشور جعلی هستند، بطوریکه یک بلیط یکطرفه از اسرائیل به اقصی نقاط دنیا ، چندین برابر قیمت پیدا کرده است.

۴. بازدارندگی این عمل بحدی بالا بوده است که کابینه رژیم صهیونیستی ، بعد از ۵ بار تشکیل جلسه حتی نتوانسته است یک رویه در درون خود ایجاد کند، بطوریکه بشدت سردرگم و مبهوت و ناتوان از مقابله با ایران اسلامی شده اند.

۵. در آخر گسستگی بین کشورهای حامی صهیونیستها که حاضر نیستند، دیگر هزینه مقابله رژیم اشغالگر قدس، با محور مقاومت را بپردازند و همه در حال عقب نشینی هستند و بارها رژیم صهیونیستی را از مقابله با ایران اسلامی، منع نموده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha