سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1151003
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
مدرسه علمیه تخصصی النفیسه اصفهان

حوزه/ پژوهشگر قرآنی با بیان اینکه قرآن کریم نقشه راه زندگی انسان است، گفت: از جمله این راهکارها می‌توان به مطالعه روزانه حداقل ۵ آیه قرآن با تدبر و تفکر، تفسیر و تبیین کاربردی آیات در زندگی، همراهی و محبت با مردم و بیان دین در رفتار و گفتار اشاره کرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، خانم فرخنده کریم زاده پژوهشگر قرآنی در نشست تربیتی _ قرآنی با موضوع «راهکارهای تداوم انس با قرآن»، در جمع طلاب مدرسه علمیه تخصصی النفیسه اصفهان با اشاره به برخی آسیب‌های موجود در جامعه، بر لزوم ترویج مفاهیم قرآن در زندگی و دوری از ظواهر تأکید کرد.

وی با بیان اینکه قرآن کریم نقشه راه زندگی انسان است، راهکارهای مختلفی برای انس بیشتر با قرآن ارائه کرد و اظهار داشت: از جمله این راهکارها می‌توان به مطالعه روزانه حداقل ۵ آیه قرآن با تدبر و تفکر، تفسیر و تبیین کاربردی آیات در زندگی، همراهی و محبت با مردم و بیان دین در رفتار و گفتار اشاره کرد.

این پژوهشگر قرآنی با بیان اینکه طلاب باید نمونه و الگوی جامعه باشند، بر ضرورت به روز بودن طلاب و همگام با زمان و مردم بودن تأکید کرد.

وی، انس با قرآن را کلید حل بسیاری از مشکلات جامعه دانست و از طلاب خواست تا با عمل به آموزه‌های قرآن، در مسیر تعالی خود و جامعه گام بردارند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha