چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
علی پور

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: عملیات وعده صادق اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به دنیا ثابت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار محمد علی‌پور، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در مراسم سالگرد شهید حجازی و بزرگداشت عملیات کربلای ۱۰ با عنوان میهمانی آلاله ها که با حضور خانواده شهید روزبهانی از شهدای لرستانی حمله تروریستی رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق که در سالن اجتماعات بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد، بیان داشت: عملیات کربلای ۱۰ در فروردین سال ۱۳۶۶ در منطقه کنونی سلیمانیه به مسافت ۲۵۰ کیلومتر مربع آغاز شد و یکی از سخت‌ترین عملیات‌های پیش‌بینی شده در طول جنگ تحمیلی بود.

وی با اشاره به دستاوردهای کشور در عملیات کربلای ۱۰، افزود: ۵۰ روستا در این عملیات آزاد و در نهایت شهر ماووت استان سلیمانیه عراق تصرف شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه امنیت و آرامش روزافزون ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا و جوانان غیور این مرزوبوم است، خاطرنشان کرد: شهدا با اخلاص و فداکاری در راه امنیت، آرامش و اعتلای روزافزون وطن جان خود را در طبق اخلاص می گذارند.

سردار علی پور در پایان با اشاره به اینکه انجام عملیات وعده صادق سیلی محکمی به رژیم غاصب و جعلی صهیونیست بود، گفت:انجام عملیات وعده صادق اوج اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به دنیا ثابت و خفتی دیگر را برای رژیم کودک کش اسرائیل رقم زد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha