شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سپاه

حوزه/ امام جمعه نورآباد در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی امام جمعه شهرستان نورآباد در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ

دوم اردیبهشت ماه آغازگر تشکیل نهادی مقدسی است که در سایه‌ روحیه‌ انقلابی و معنویت، در بیش از چهار دهه‌ گذشته همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، در راستای اقتدار، امنیت و توسعه کشور در عرصه‌های گوناگون خوش درخشیده است.

اقدام مقتدرانه غیور مردان سپاه در حمله‌ موشکی و پهپادی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر موجب غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ امام راحل(ره)، شهدای گرانقدر و به ویژه سید شهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای اخیر قدس، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محضر مجموعه پرافتخار سپاه درکشور عزیز و مقتدرمان خصوصا پیشکسوتان و پاسداران سپاه شهرستان نورآباد تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش تا آزادسازی قدس شریف، تحت فرماندهی حکیمانه‌ رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همواره پیروز و سربلند باشید.

از درگاه خداوند منان، توفیقات روزافزون همراه با توجهات خاص حضرت حجت(ارواحنا له الفدا) را برای این مجموعه عزیز و سربلند مسئلت دارم.

خانی یوسف آباد
امام جمعه شهرستان نورآباد

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha