دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
دوره جامع مجازی «تربیت مربی معارفی برهان»

حوزه/ ششمین دوره جامع مجازی «تربیت مربی معارفی برهان» ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان اجتماعی و تربیتی جوان و نوجوان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ششمین دوره جامع مجازی «تربیت مربی معارفی برهان» ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان اجتماعی وتربیتی جوان و نوجوان با هدف توانمندسازی معرفتی و مهارتی طلاب، دانشجویان و فعالان تربیتی و اجتماعی مرتبط با مخاطب جوان و نوجوان با استفاده از برترین اساتید کشوری این حوزه توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی و با مشارکت سازمان اجتماعی کشور برگزار می شود.

این دوره دارای اپلیکیشن اختصاصی و محتوای کاربردی و مهارتی است که به صورت مجازی و با تدریس ۲۰ استاد برجسته کشوری برگزار می شود

از مزایای این دوره می توان بر رقابتی و تعاملی بودن، امکان برقراری لایو با اساتید دوره، اعطای گواهینامه، دعوت به همکاری منتخبین در شبکه مربیان، اردوی مشهد مقدس و ... اشاره کرد.

علاقه مندان به شرکت در ششمین دوره جامع مجازی «تربیت مربی معارفی برهان» تا ۴ اردیبهشت ماه سال جاری می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://borhan.javanan.org/morabi جهت ثبت نام و شرکت در دوره با تخفیف بسیار ویژه اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha