شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در دیدار با دو تن از همسران شهدا، گفت: شهدا هم حیات مادی و هم حیات معنوی به ما بخشیدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام روح‌الله مهدی‌نیا، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در دیدار با دو تن از همسران شهدا این شهرستان، گفت: شهدا با حفظ خاک و تمامیت ارضی کشور برای ما حیات مادی آفریدند و این بسیار ارزشمند است اما ارزش و اهمیت حیات معنوی، بسیار فراتر و بالاتر از حیات مادی است.

وی گفت: آنها فرهنگ و عزت کشور که بر اساس تعالیم اسلام، قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام است را حفظ کردند و این همان ارزش و حیات معنوی است که شهدا برای ما آفریدند و بالاتر از هر گونه ارزش‌های مادی، ظاهری، سطحی و مقطعی است.

حجت‌الاسلام مهدی‌نیا متذکر شد: خصومت با ظالمان و همراهی و همدلی با مظلومان و دفاع از آنها هویت ماست و شهدا با استقامت و نثار خون و جانشان، این هویت و فرهنگ را برای ما حفظ کردند و ما این اوج عزت و شکوه و بالندگی را مدیون خون آنهاییم.

بمناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه به همراه جمعی از کارکنان سپاه و بنیاد شهید میانه با همسر شهید سلطانعلی سلطانی و شهید جهانگیر صفریانی دیدار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha