جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1152254
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
عملیات وعده صادق

حوزه/نشست بصیرتی سیاسی با موضوع بررسی زوایای مختلف عملیات وعده صادق در مدرسه علمیه معصومیه تفرش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست بصیرتی سیاسی با موضوع بررسی زوایای مختلف عملیات وعده صادق، پیش از ظهر امروز با حضور سرهنگ پاسدار بیانی از سپاه روح الله اراک در مدرسه علمیه معصومیه تفرش برگزار شد.

سرهنگ بیانی گفت :رژیم صهیونیستی تاکتیکی دارد به نام بحران سازی برای حل بحران رژیم چون درگیر بحران جنگ با حماس بود بحران دیگری برای منطقه درست کرد که حمله به کنسولگری ایران بود رژیم احساس می‌کرد ایران واکنش نشان نمی‌دهد و یا اگر واکنش نشان دهد کشورهای دنیا از جمله آمریکا از او حمایت می‌کنند اما حضرت آقا فرمود، کنسولگری به منزله خاک یک کشور محسوب می‌شود و رژیم صهیونیستی اشتباه کرد تاوان این اشتباه را می‌دهد.

وی تصریح کرد :آشکارا بودن یکی از خصوصیات عملیات وعده صادق بود که به دنیا اعلام کردیم که می‌خواهیم حمله کنیم طرفداران رژیم صهیونیستی همه توانشان را به کار گرفتند و تمام داشته‌های خود را در حوزه‌های پدافندی در کنار رژیم صهیونیستی قرار دادند اما پیروز میدان ما بودیم این عملیات از ۱۳ استان و ۲۰ شهر انجام شد و از عمق خاک ایران موشک‌ها به سمت اسرائیل روانه شد و این نشان از توانمندی جمهوری اسلامی ایران بود که هر استان ایران یک پایگاه موشکی برای دشمن به حساب می‌آید .

بیانی خاطر نشان ساخت: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات وعده صادق با دیدن توان نظامی جمهوری اسلامی ایران و ناامیدی از حمایت آمریکا و سایر کشورهای جهان جرات عکس العمل را نداشت.

وی اضافه کرد : اقدام موشکی و پهپادی وعده صادق بزرگترین حمله پهپادی جهان و اولین حمله مستقیم ایران به اسرائیل بود که در چهارچوب قوانین سازمان ملل و دفاع مشروع بود .

تبیین زوایای مختلف عملیات وعده صادق در تفرش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha